转身后的孤单

Love Myself - JMSN

存档灵魂:

Love Myself
怨 天 尤 人


【歌词】


Nothing left for you baby
Not a yes or a maybe
Ain't no reason to hang around
Find somebody else
宝贝,我不能给你任何的许诺
不管是肯定,或是可能
但也没有理由四处游荡
去找寻虚无缥缈的人儿。

Can't you see that I'm crazy?
And I don't want you to hate me
But you konw I can't stick around
See I don't love myself
你难道不见我对你的疯狂
我不愿看见你仇视的不解
你知道,我不能茫然四顾
你瞧,我不可能怨天尤人。

So how can I expect somebody else to do
The things that I… that I can't do myself?
So I won't hurt nobody else anymore
Nobody else....
Nobody else....
Nobody else
我又如何可能转求他人
那些我自己解决不了的
我不想伤害任何人任何
无人可寻
无处可逃
无人可寻,无处可逃。


评论

热度(3)