转身后的孤单

Venus - Shocking Blue

小豆之家:

A goddess on a mountain top山峰上的女神
Was burning like a silver flame像銀色火焰般燃燒
The summit of beauty and love她是美和爱的化身
And Venus was her name維納斯是她的名字
*She's got it她擁有一切
Yeah baby she's got it寶貝,她擁有了一切
Well, I'm your Venus噢!我就是你的維納斯
I'm your fire at your desire我是你的慾望之火
Well, I'm your Venus噢!我就是你的維納斯
I'm your fire at your desire我是你的慾望之火
Her weapon were her crystal eyes水晶眼淚是她的武器
Making every man a man使每個男人更像男子漢
Black as a dark night she was她像黑夜般幽黯

Got what no one else had (*) 擁有別人所沒有的
She's got it她擁有一切
Yeah baby she's got it寶貝,她擁有了一切
Well, I'm your Venus噢!我就是你的維納斯
I'm your fire at your desire我是你的慾望之火
Well, I'm your Venus噢!我就是你的維納斯
I'm your fire at your desire我是你的慾望之火
She's got it她擁有一切
Yeah baby she's got it寶貝,她擁有了一切
Well, I'm your Venus噢!我就是你的維納斯
I'm your fire at your desire我是你的慾望之火
Well, I'm your Venus噢!我就是你的維納斯
I'm your fire at your desire我是你的慾望之火

小豆之家敬上!

评论

热度(16)