转身后的孤单

Goes Without Saying - Trent Dabbs

小豆之家:

Deliver me from all of my sin
把我从罪中拯救
From running away
远远逃离
Cause I can't be saved with transgressions
因为有过错的我无法获得自由
Still on my lips
停在我的嘴唇上
Remember me, whatever you do
记住我,不管你做什么
Whatever it takes; the end of the day
不管归根结底需要付出什么

Oh, we both know the truth
我们都知道实情
I'm sorry that it goes without saying
我很抱歉有些话来不及说
Sometimes
有的时候
Oh, I'm sorry that it goes without saying
我很抱歉有些话来不及说
Sometimes
有的时候
I'm confessing like it's written in stone
我正诚心忏悔
And I'll take the blame
我愿担负过错
Give me your faith
请你相信
Cause that's sacred
因为那很神圣
And you feel it when it's gone
而你在它逝去时才意识到
You and I are one and the same
你和我不可分割,彼此相同
And we both lose what's on the line
有些东西我们已经失去
And salvation, could go so far tonight
那成为了我们今夜的解脱
Oh, I'm sorry that it goes without saying
我很抱歉有些话来不及说
Sometimes
有的时候
Oh, I'm sorry that it goes without saying
我很抱歉有些话来不及说
Sometimes
有的时候
I'm sorry that it goes without saying
我很抱歉有些话来不及说
Sometimes
有的时候
Oh, I'm sorry that it goes without saying
我很抱歉有些话来不及说
Sometimes
有的时候
I'm sorry that it goes without saying
我很抱歉有些话来不及说
Sometimes
有的时候

小豆之家敬上!

评论

热度(15)