转身后的孤单

You're the One for Me - Great Good Fine OK

小豆之家:

oh...
噢...
Hit him with a little bit of crazy
用些狂热去打动他
Hit him a little bit of love
用些爱意去打动他
Let him know that I'm not leaving
让他知道,我一直都在啊
Looking at the stars in the sky
凝视星空
Feel they're far away
感受这种遥不可及

Whatcha trying to say
你想说些什么
Show me where the love is gone
告诉我啊,爱都去了哪
Try to leave my heart alone
设法清空心中所想
You're the one for me
你非我莫属
Did you know?
你明白了吗?
You're the one for me
你非我莫属
Can you show it?
你能展现吗?
Show me where the love is gone
告诉我啊,爱都去了哪
Hit him with a little bit of uptight
用些局促去打动他
Hit him with a little bit of faith
用些诚意去打动他
Let him know that I'm a grown man
让他知道我是个男人了
But I feel it
但我能感受
I don't mind growing old
我不怕变老
I don't mind asking why
也不怕问为什么
When you're here,by
当你在这
My,my
只属于我
Show me where the love is gone
告诉我啊,爱都去了哪
Try to leave me heart alone
设法清空心中所想
You're the one for me
你非我莫属
Did you know?
你明白了吗?
Show me where the love is gone
告诉我啊,爱都去了哪
You're the one for me
你非我莫属
Can you show it?
你能展现吗?
Try to leave me heart alone
设法清空心中所想
I'm gonna to tell you,tell
我想告诉你
I'm gonna tell you how I feel
我想告诉你我在想什么
I'm gonna love you,love
我想爱着你
I'm gonna love you till you're here
我想爱你,直到你到来
I'm gonna to tell you,tell
我想告诉你
I'm gonna tell you how I feel
我想告诉你我在想什么
I'm gonna love you,love
我想爱你
I'm gonna love you till you're here
我想爱你,直到你到来
Try to leave me heart alone
设法清空心中所想
You're the one for me
你非我莫属
Did you know?
你明白了吗?
Show me where the love is gone
告诉我啊,爱都去了哪
You're the one for me
你非我莫属
Can you show it?
你能展现吗?
Try to leave me heart alone
设法清空心中所想
You're the one for me
你非我莫属
Did you know?
你明白了吗?
Show me where the love is gone
告诉我啊,爱都去了哪
You're the one for me
你非我莫属
Can you show it?
你能展现吗?
Try to leave me heart alone
设法清空心中所想

小豆之家敬上!

评论

热度(16)