转身后的孤单

Hypnotized - Gui Boratto

存档灵魂:

Hypnotized
催 眠


【歌词】


I catch your eyes.
Trying on to smile.
I'll check your style.
I feel your vice.
We'll have a drink.
And then go outside.
Talk for a while.
And then we kiss...
我捕捉你的眼神
会心的微笑闪动
我痴迷你的风度
我坠落你的诱惑
我们将饮下一杯
然后走出去
交谈一会儿
然后我们接吻……

We played a game.
We start to move.
I feel my heart.
You feel the..beat.
I take your hands.
You turn round..slow.
We start to feel.
It's time to...go.
我们玩场游戏
我们开始触动
我怦然心动
你心跳加速
我牵你的手
你缓缓转动
我们开始相互感觉
是时候…….行动。

Right.
Now I want to hit the sky.
And it's no..Surprise..
I wake up with you.
没错
此刻,我想要触碰天空
奇迹就在眼前
梦醒时分我与你在一起。

Right.
I shouldn't compromise.
I don't have to think twice... what to do.
You got me hypnotized...
So we know what to do.
You got me hypnotized...
So we know what to do.
没错
我不应向生活妥协
我不必踌躇......不前
是你让我催眠……
我们知道该做何
是你让我催眠……
我们知道该做何。

So we slide.
Into the night.
Into the white..Open snow.
All starry night.
You see me glow.
So will I high.
Oh will I...show.
就此我们滑入
深夜……
融入炽热……融化瞬间
星辰绽放夜空
你看见我焕发光彩
我要就此高飞……
哦,我要绽放。

You watch me dance.
I feel you move.
You pull me near.
Nothing to fear.
We drift inside.
I dream the silence.
Until we slide.
Into the light.
你凝视我的舞动
我感受你的转动
你拉我向你靠近
不再恐惧
我们内心激荡
我享受沉默
直到我们滑入
时光……

Right.
More I want to hit the sky.
And it's no..Surprise..
I wake up with you.
没错
此刻我想要触碰天空
奇迹就在眼前
梦醒时分我与你在一起。

Right.
I shouldn't compromise.
I don't have to think twice... what to do.
You got me hypnotized...
So we know what to do.
You got me hypnotized...
So we know what to do.
没错
我不应妥协生活
我不必踌躇……不前
是你让我催眠……
我们知道该做何
是你让我催眠……
我们知道该做何。


评论

热度(17)